Dienstverlening weer hervat

Publicatiedatum: 28 mei 2020

Wij zijn blij u te kunnen melden dat onze dienstverlening weer beschikbaar is. De maatregelen van het RIVM en het beleid van de overheid zijn zodanig aangepast dat alle dienstverleners op aangepaste wijze weer gestart zijn.


Voor alle diensten geldt dat zij weer beschikbaar zijn, zolang zij rekening kunnen houden met de door het RIVM gestelde maatregelen. dit betekend dat de manier waarop u geholpen wordt mogelijk anders is dan voorheen. daarnaast moeten we op dit moment rekening houden met mogelijk langere wachttijden omdat geannuleerde afpsraken ingehaald moeten worden en nieuwe afspraken wel al gepland moeten worden. 

 

Heeft u vragen over de mogelijkheden voor een specifieke dienst of wilt u weten hoe dienstverleners nu gaan werken? Wij staan u graag persoonlijk te woord. U kunt Pantein Extra telefonisch bereiken op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur of door een e-mail te sturen naar: extra@pantein.nl.